Alla inlägg under december 2012

Av dahlström - 30 december 2012 21:56

Hejsan , sitter och kollar på avatar på kanal fyra. Idag så har jag sovit hela dagen, vaknade när mamma kom in och sa att det var mat. Klockan tjugo över tio så ska jag se en film som heter Billy madsison, en amerikansk komedi från 1995. Imorgon så ska jag till Krokom till Lina och Lo, men vi måste till stan och fixa dricka för att han kunde inte i förrgår och inte igår... Så hoppas på fan att han kan imorrn. Jag var uppe till sex igår, men jag är trött ändå, och jag måste lägga mig tidigt ikväll så jag orkar upp imorgon. Ja så jag har inte så mycket att berätta mer, eftersom jag knappt har gjort nått idag eller igår.


 Beau Mirchoff från Awkward

    


Tyler Posey från Teen Wolf

          


Av dahlström - 30 december 2012 00:38

                   

dom här kläderna fick jag av min kusin idag, hon ville inte ha dom :)

Av dahlström - 29 december 2012 22:32

hejsan! sitter och spelar, det gjorde jag igår också, satt typ i 7 timmar i sträck igår, så ja sov hela dagen idag :p jag bloggar från mobilen för jag är för lat för att hämta datan som ligger en meter ifrån mig. ja idag har jag ute gjort så mycket, och imorgon så lördag heller inte göra så mycket, ta det lugnt bara, ska vara med Lo och Lina på måndag, vi ska hänga fett i Krokom :p yey!! vet inte direkt vad vi ska hitta på... men på kvällen så blir det till att dricka iaf, det är ju nyår föfan!! men nu ska jag fortsätta att nörda sönder! så ni får ha det så bra så länge. pusshej!!

Av dahlström - 28 december 2012 13:38

hejhej! sitter på bussen till stan, ska fixa lite dricka tills nyår, jag och Johanna sov hos Lina igår, vi somna typ fyra eller nått. Vi gjorde inte så mycket var ute på Krokom sen så satt vi inne och spelade farcry3 men det as dåligt för oss så, Linas plastbrorsor fick hjälpa oss, sen så tog dom över. Senare idag så ska jag inte göra så mycket, åka hem och ta det lugnt tror jag.

Av dahlström - 25 december 2012 21:51

Hej på er! Just nu så sitter jag och lyssnar på musik och har apa tråkigt, har legat i sängen hela dagen igen...

Orkade inte heller gå til min moster och käka, så pappa fick komma hem med lite mat åt mig. Imorgon så ska jag och pappa åka in till stan och handla ps3 sen så tror jag att jag stannar kvar i stan och handlar kläder på rea istället för att åka pulka  med min släkt. Vill hellre ha nya kläder plus så ser jag dom typ varje dag. har inte så jätte mycket att skriva om direkt.


Eftersom jag har sådär super duper tråkigt just nu så kan jag göra en lista på 10 saker ni inte visste om mig.


  1. Det första intrycket är viktigt för mig, det visar vem den personen är
  2. jag älskar tjockis mat
  3. När jag är på skolan kan jag vara galen
  4. jag älskar att dansa, och göra mina egna så dans steg
  5. jag tycker att det stinker illa innuti ett laktosfri mjölkförpackning
  6. jag dansar alltid till låten What is love
  7. Jag kommer aldrig bli normal
  8. jag har 12 olika parfymer
  9. jag är en dålig förlorare
  10. jag älskar att dejta min säng

Det skulle varit roligare med en video men det kanske kommer lite senare, hade även börja tänkt filma när jag är på skolan, för det är ofta där allt roligt händer.

Av dahlström - 24 december 2012 20:58

hejsan, kom nyss hem från min moster. Har fått massa fina julklappar, jag har fått massa kläder och en rosa eltandborste, sen massa kläder och godis, och en bok. Det var rätt så trevligt och vara där, var där med släkten och vi hade kul, mina kusiners barn blev galna när tomten kom in, dom är mellan 4-7 år, jag kan lägga ut bilder på allt imorgon, och på onsdag ska jag och pappa sticka in tidigt på elgiganten och handla spel och ett PS3, sen så ska jag vara med Lina och släckten så ska vi åka pulka och madrass:)

Men det har varit en bra jul, fast har inte haft nån jul känsla alls...

Imorgon så ska vi också åka pulka och så, men på onsdag så ska vi vara hos min moster igen och då ska vi spela ''bingo'' som vi gör varje år och så då jävlar skulle dom dricka. Så kommer nog dö av garv när jag är där, får se om Lina sover hos mig. På Torsdag lär det väll bli handla kläder, så ja min vecka ser ganska så fullbokad ut, och jag som trodde att jag inte skulle ha nått att göra. Just nu så sitter jag och lyssnar på Brad paisley, jag älskar hans röst, den är så sjukt skön!  Jag tog inte så mycket kort på allt, utan jag har bara kort på mig, Amina, Lili och granen :P


                             

ja jag fick tofflor och 500 kr osså, jag la ut allt nu eftersom jag hade inget annat att göra :)

Av dahlström - 24 december 2012 00:20

God jul på er alla! Hoppas ni får en bra jul. Jag har märkt att det inte är alls nå många som är uppe just nu, alla sover typ, men det är väll för att dom vill att det ska bli morgon så dom får öppna julklappar :) jag ska själv gå och lägga mig snart, tänkte inte vara uppe nå länge till heller. Idag så har jag legat i sängen hela dagen och kollat på film och svullat i mig mat och onyttiga grejor, skypade lite med Lina och kollat lite på facebook vad som händer där, ja det är väll allt som har hänt idag. Min kusin kom hit idag, men har inte träffat henne, men det får jag ju göra imorgon. Imorgon så ska jag sova ut så jag orkar med middagen med min släkt, det här året är inte min bror med så får se hur jag kommer att klara mig. Jag längtar till mellandags rean! Då gäller det att var inne i god tid och plocka på sig så mycket som bara går.


En sak jag kom och tänka på är, jag är köper ofta en tidning (mamma köper) t.ex Solo eller frida, men det var länge sen nu dåra, för någon dag sen köpte jag vecko revyn, tror den heter så, och jag har märkt att jag köper tidningar mest för att läsa mitt horoskop, jag vet inte varför men jag försöker alltid att läsa mitt horoskop och se vad som kommer att hända och hur mitt liv är, och ofta så stämmer det in och jag försöker göra som det står. Nu så har jag till och med laddat ner en app, dagens horoskop. Och jag vet inte varför jag just är så besatt av att läsa mitt horoskop? Det är ju intressant och det är kul och se om det passar in och om det blir bättre av att göra som det står, om det står nått possetivt, så blir man ju glad, och om det står nått dåligt så tänker man ju efter och försöker att ändra på den dåliga vanan.


jag är ju född den 10 maj, och då är ju jag oxen, och i mitt horoskop idag så står det:


Du känner dig starkare både fysiskt och mentalt. Just nu är det en idealsik tid för att kunna fatta de svåra beslut du hittills har ställt åt sidan. ta all nödvändig tid som behövs och tänk igenom allt noggrant. Se gärna över varje detalj av de frågeställningar du arbetar med innan du gör ett uttalande. När du väl bestämt dig bör du inte ifrågasätta din slutsats, utan stå för ditt beslut.


Det finns två till, för dom som är född mellan 21 april och 30 april och sen 1 maj till 10 maj och sist 11 maj till 20 maj. Och appen jag använder nu är jätte bra och gratis, den heter Horoscope.

 

Av dahlström - 22 december 2012 17:06

hejsan, käkade nyss, jag käkade tacos, det var as gott! Idag så har jag varit på stan och handlat, jag var med mamma och pappa, mamma handlade jätte mycke kläder och pappa handla sprit! Och jag handlade typ ingenting, jo en tröja och en grej till Lowe, det tog evigheter att välja till han, visste inte vilken som var bäst. Men till slut tror jag att jag hitta en bra. Imorgon är det söndag sen är det måndag och då är det julafton! härligt härligt! Imorgon ska jag inte göra så mycket, mest ta det lugnt och sova, kolla på film kanske. På torsdag tror jag eller tidigare så har pappat lovat att vi ska åka in till stan och köpa ett PS3 eller Xbox360, kan fortfarande inte bestämma mig vilket av dom jag ska ha. Jag hatar att efter att jag klippte av mig allt år så har jag haft mössa eller uppsatt....

Vad kan man ha för några frisyrer när man har kort hår?


   


Presentation


Hej jag heter Sandra och är 15 år och kommer från Krokom typ, eller jag går i skola där. Jag kommer blogga om lite allt möjligt typ.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra i mina kommande videos?
 Prata om vardag
 random shit
 Kläder och skor
 Hiss och diss
 göra roliga saker
 Challenges
 damp videos
 inga videos alls

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards