Alla inlägg under augusti 2012

Av dahlström - 29 augusti 2012 20:20

Hejsan, sitter och lyssnar på musik och sjunger i min ensamhet. Imorrn alla nior på min skola åka och tälta i skogen och sånt shit, ska bli kul hoppas jag. Lite jobbigt när vi ska gå dagturer. Snart så ska jag gå och lägga mej även fast jag inte packat klart än :P

Har inte så mycket mer att berätta tror jag. Eller jo jag tror jag kommer börja vlogga mera faktist känns mycket roligare. Imorrn så kmr jag nog inte kunna skriva nå mycke kanske ett kort inlägg från mobilen bara, lär ju inte ha nån tecking ute i fjällen. Så ni får ha det så bra ! :) pusshej

Av dahlström - 29 augusti 2012 18:37

hejsan ! sitter och kollar på tv har nyss käkat, idag så slutade vi tolv, fett nice! :) då drog jag Loo och Lina in till stan så var jag med Lowe :') kan skriva mer sen för jag skriver från mobilen just nu och har inte så mycket batteri kvar :p

Av dahlström - 28 augusti 2012 22:20

Hejsan ! hur mår alla ni då? själv så mår jag bra, ligger i sängen min hund ville också sova med mej så hon ligger och typ knuffar ut mej :P

Idag så har jag varit i skolan sen så åkte jag till stan och var med älsklingen, träffade han på donken, han var med Rickard och Emil sen gick vi hem till han :)

men nu måste jag sova, kliver upp 6 nu varje morgon....

Så godnatt och lägger ut  bilder imorgon.  

Av dahlström - 27 augusti 2012 22:14

                              

 

Av dahlström - 27 augusti 2012 22:14

                              

 

Av dahlström - 27 augusti 2012 18:45

hejsan, första dagen avklarad och den har varit faktist jätte kul, trodde det skulle vara skit tråkigt och blablalba men vi hade jätte kul, fi har fått en ny spanska lärare och han är as cool heter Rafael eller nått sånt. Vi fick våra skåp idag och jag fick ett militärskåp som jag delar med Johanna Olsson :)

Så hade vi engelska så fick vi en kram av henne, eller kram o kram vi fick en luft puss xD

sen så efter skolan var jag med Lina o Loo, vi hade Nutella krig sen hade jag o Lina pennkrig xD

Men nu ska jag äta så lägger upp bilderna sen och skriver mer om dagen. Hejdåååå !

Av dahlström - 26 augusti 2012 20:53

           


Av dahlström - 26 augusti 2012 20:18


 

Presentation


Hej jag heter Sandra och är 15 år och kommer från Krokom typ, eller jag går i skola där. Jag kommer blogga om lite allt möjligt typ.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra i mina kommande videos?
 Prata om vardag
 random shit
 Kläder och skor
 Hiss och diss
 göra roliga saker
 Challenges
 damp videos
 inga videos alls

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards