Alla inlägg under oktober 2012

Av dahlström - 30 oktober 2012 10:58

Hejsan !

Jag vaknade nyss och ska snart gå och äta frukost sen så ska jag fixa mej, ska till stan idag och sen så ska jag sova hos älsklingen :')

Igår så var jag också i stan med några kompisar :)

måste skynda mej nu och blogga, har inte så mycket batteri i datan råka somna med datan på :P

Så igår var jag med Emma, Amanda, Tiger och Lina, vi satt mest på donken för att det var så kallt ute, vi gick lite runt i stan. Idag vette fan vad vi ska hitta på, idag så ska jag vara med Lina och Loo, sen så ska vi vara med Emma också :)

men nu ska jag kliva upp och gå och käka frulle, vi hörs pusshej  

 

Av dahlström - 29 oktober 2012 19:45

       

Här är lite bilder på kläder som jag skulle dö för !


Av dahlström - 28 oktober 2012 12:26

Hejsan ! Jag vet att jag inte bloggat på länge, har bara inte orkat, men nu slänger jag in ett inlägg och jag ska börja blogga mera nu. Sitter och lyssnar på musik, jag lyssnar på längesen av petter

Skypar med Lina gör jag också. Lowe åkte hem idag också :(

han har soti hos mej från fredag tills idag.  Mamma o pappa kommer hem idag också om typ några timmar, så ska städa och så innan dom kommer. Imorgon så ska jag vara med Emma och Lina och kanske några fler :)

Vi ska vara i stan tror jag och bara ta det lungt fan. Nu är det lov ! Och jag har massa plugg...

Har prov på osndag och så ska massa arbeten in veckan efter lovet, så det är bara ta fram böckerna och börja läsa och skriva och klara provet och lämna in bra arbeten !

I helgen har jag inte gjort så mycket, har myst med killen kollat på film, lagat mat och bara tagit det lungt :)

Men nu ska jag plugga och sen ska jag ut och springa :)

vi hörs pusshej   

 

Av dahlström - 21 oktober 2012 20:05

hejsan, sitter och kollar på Williams lista och chattar med älsklingen   

Igår sov jag hos han, vi var med Rickard och vi drack lite men jag drack inte lika mycket som dom, för jag var inte så peppad för det, men vi hade kul ändå, vi kollade på film och dom blabbla på som fan, dom prata om allt och inget. vi var uppe till typ 6 på morgonen   

Sen så sov vi till typ tolv eller nått sen runt två tror jag gick vi till Max och käkade hamburgare   


Ja så när vi var ute så snöade det som fan ! blev ju nästan snömannen så fort man gick ut ! Ja när vi var ute så ramlade Rickard på nånting och vi as garva som fan. för han trodde det var platt men det var det inte utan det var nån liten bula på marken xD


                   

Ja och här är några saker mamma köpte till mej i fredags :

Massa olika örhängen från Ginatricot, det var rea på nästan alla smycken

Ett mobilskal från glitter,

Ett par träningsbyxor från stadium

en tröja från stadium

en sport bh från stadium (som jaginte tog kort på )

en blus från vero moda (som jag heller inte tog kort på)

Men jag ska ha blusen imorgon så kan lägga ut en bild då :)


Men ni får ha det så bra, Pusshej   


Av dahlström - 20 oktober 2012 15:21

Hejsan! Idag så vaknade vi typ halv tre och då klev vi upp sen så har vi kollat på tv, igår så sov jag hos älsklingen, tror jag ska åka hem idag och vara med mamma. Igår så var jag och mamma handla massa saker och så fikade vi på stan, det var mysigt. Sen körde hon hem mej till Lowe:)
Idag vet jag inte vad vi ska göra, kanske hittar på nått eller så kanske det bara blir en inne dag och kolla på tv och så. Igår så var vi med Rickard och Emil också, sen så träffade vi Lina. Jag kan lägga ut på kläderna och sakerna mamma köpte åt mej senare idag eller imorgon beroende på om jag ska hem eller inte. Ni får ha det så bra hejhej!

Av dahlström - 18 oktober 2012 19:34

      Hejsan ! sitter och lyssnar på musik som vanligt. Idag så har jag varit ute och gått en promenad med hunden, det var jätte härligt väder och solen sken :)


Burberry brit - Blue & Cream Block Stripe Knitted Top by Burberry Brit hos Mylovebasket Vero moda - Vero Moda LANE Skjorta Vitt hos Mylovebasket Meltin pot - Meltin Pot CATHY Skjorta Blått hos Mylovebasket John baner jeanswear - Jeansskjorta hos Mylovebasket  - Klocka Disco Glam hos Mylovebasket Michael kors - Michael Kors Chronograph Watch hos Mylovebasket Iron fist - Iron Fist: Hot Mesh Lace stövlar & stövletter i svart hos Mylovebasket Bonprix - Pumps hos Mylovebasket Ash - Black Suede Bowie Wedge Trainers by Ash hos Mylovebasket Iron fist - Iron Fist: Crosswinds pumps i blå hos Mylovebasket

Av dahlström - 17 oktober 2012 18:04

Hejsan ! Sitter och chattar med Loo och lyssnar på musik, sitter och lite vid facebook. jag lyssnar på Gnucci -Oh My Goodness!

Imorgon så får jag äntligen sovmorgon ! och på fredag ska jag och mamma till stan och handla skor, och kanske lite kläder :')

Idag så bakade jag 120 bullar, tog mej hela fucking dagen :P



En sak jag stör mej på och det är reklamen på spotify, dom har världens störigaste röst. Men jag är för fattig för att orka betala för premium. Visst man kan lyssna på YouTube, men det är så mycket lättare att lyssna på spotify...

VARFÖR ???



Här är lite skor som jag vill ha. Men jag vet inte vilka sneakers jag ska köpa, jag ska köpa dom vita skorna och kanske nån av dom högcklade. HJÄLP MEJ! SNÄLLA !

             

Skorna finns på

heppo.se

zalando.se s

kopunkten.se

Av dahlström - 16 oktober 2012 19:47

Hejsan, Hur mår ni idag då?

Idag när jag skulla baka så sket sig allt, jag failade så jävla hårt, gjorde fel så det såg missbildat ut ! Sen när jag skulle baka bullar så blev dom jätte torra och ser helt jävla störd ut ! Samma sak hände mamma, hennes sockerkaka gick sönder ! Så det gick inte så bra för oss att baka...

Idag snöade det också, nicenice. men inte när jag skulle ut och springa, ne för påväg hem började det snöa och blev blött och såg typ ingenting, men som tur körde Rebecca hem mej :P 

Ska gå och duscha snart, måste gå och lägga meh tidigt, så jag orkar upp imorgon. Tror jag ska föröska baka imorgon med, men då ska jag fan lyckas annars vette fan vad jag gör.          

Men ni får ha det så bra, så kanske jag bloggar innan jag går och lägger mej. Pusshej så länge   



Presentation


Hej jag heter Sandra och är 15 år och kommer från Krokom typ, eller jag går i skola där. Jag kommer blogga om lite allt möjligt typ.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra i mina kommande videos?
 Prata om vardag
 random shit
 Kläder och skor
 Hiss och diss
 göra roliga saker
 Challenges
 damp videos
 inga videos alls

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards