Alla inlägg under maj 2012

Av dahlström - 31 maj 2012 22:01

Sitter nu med färgen i håret, men måste färga en gång till...

e knall blond i botten, hoppas det blir bra annars kommer jag gå med mössa o gömma håret tills det blir bra !

Av dahlström - 31 maj 2012 20:41

Hej hej, här är bilder från idag, har varit med Lina och Lovisa hela dagen :)

har haft rätt roligt. Ska färga håret snart, hoppas det blir bra. Jag missade spanska provet idag för att jag var och tog spruta, så jag ska göra det imorgon på svenskan :P

Jag  har inte gjort så mycket idag, förutom att hänga o krokom, vi typ cyklade runt var i lekparken och så.

Idag på tekniken så slog jag o Tim vad om att min grupp vann han trodde inte det o då sa jag först att vi skulle slå vad om 20 kr sen tio sen belv det 3 kr o JAG VANN!

Lina skrev ett jätte snällt brev till mej idag :') ELLER !?

  

haha! Stor skillnad eller vaad !

      

min grupp vann på tekniken !

                     

Av dahlström - 31 maj 2012 18:37

Hellu, sitter och funderar på om jag ska färga håret nu eller sen :P

Ska bli blondin, eftersom jag orkar inte färga håret nå mer.  Men jag bloggar mer sen för jag ska ut en sväng med Rebecca :) pusshej !

Av dahlström - 30 maj 2012 21:08

hejsan. Sitter och har fett tråkigt, men ska snart slagga, har lagt mej 12 varje dag nu senaste veckorna:P

Ja idag på krokiaden så blåste det och det var skit kallt, så Lovisa och Lina delade på en tröja, det gick knappt o dra igen den för dom var så feta. Vi har bestämt att vi ska köpa en Nyheden tröja :) kostar 100 kr och vi ska köpa den i XL tror jag :) Fast dom e lite knäppa för vi går två veckor till och hängde ut den och visade den för en vecka sen, så lite sent säger jag, men kan ha till nästa år fan ! :)

I sommar ska jag försöka bli blondin, eftersom jag är less på att färga mitt hår och det är sjukt slitet. Hoppas jag passar i det, för jag orkar inte färga håret nå mer, men om jag inte passar i det så kommer det bli rötthår sedan :)

Idag ska jag lägga mej en timme tidigare   

Om jag lyckas :P


Jag stör mej på en sak, när man ska sova på sommaren och det är sjukt ljust ute och man har världens sämsa rullgardin o det lyser igenom och är jätte ljust, eller att man glömt o ta ner den o sen är man antingen för lat eller för trött för att orka kliva upp o dra ner den så mna drar täcket över huvudet och efter mindre än fem min så äre så sjukt varmt att man slängger av täcket och blir sur för det är så ljust så man ligger vaken skit länge, sen lägger man en kudde över huvudet o somnar :P


Lina och Lovisa :)

   

Jag i älsklingens skjorta :')


Av dahlström - 30 maj 2012 19:59

Hej!!

Sitter och myser i Lowes skjorta och  lyssnar på musik och chattar med Lowe :)

Idag så har jag varit ute på, hade inga lektioner, vi hade massa aktiviteter istället, man skulle göra minst fyra grenar sen fick man gå hem, jag, Lina och Johanna C vi kasta kula, gick en promenad och gick på styltor.

Sen tog jag tolv bussen in till stan och gick hem till Lowe, sen så gick vi ut en kortis och var med Rickard och Emil. Sen gick vi hem till Lowe igen, fick massage :')

Idag gick jag o familjen ut o käkade på vi på Victora som ligger typ mitt i stan eller nått.


Jag längtar så sjukt till Yran !

Fyfan vad kuul, det är typ sommarens höjdpunkt. synd bara att det är två dagar :'(

Haha, min brorsa sa att han skulle vara med mig o mina kompisar då, jo visst va ..


ÖSTERSUND !

   

Av dahlström - 29 maj 2012 23:20

jag och Lina kom på en as bra låt idag, och eftersom jag gillar mango är den ännu bättre :)

Ska filma imorgon när jag o Lina sjunger den, den är till alla er mango älskare ! :')


den går så här i början.

 

Om jag var en mango,

bara för en dag,

 skulle jag gå runt och lukta på mig själv,

 för att jag är så jävla bra.

 

Jag är så gul och  fiiiiin


aah det är början har inte kommit på nå mer :P

 

Av dahlström - 29 maj 2012 21:41

Såhär ser min garderob ut. Det är alla teckningar jag har ritat :P

                           

La ut bilderna eftersom jag inte har nå bättre för mig :P

Av dahlström - 29 maj 2012 19:38


  Tim låg o sov, så tänkte lära han e läxa men jag faila :(

Presentation


Hej jag heter Sandra och är 15 år och kommer från Krokom typ, eller jag går i skola där. Jag kommer blogga om lite allt möjligt typ.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra i mina kommande videos?
 Prata om vardag
 random shit
 Kläder och skor
 Hiss och diss
 göra roliga saker
 Challenges
 damp videos
 inga videos alls

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards