Alla inlägg under november 2012

Av dahlström - 30 november 2012 07:21

hejsan! Sitter på govlet och väntar på mamma och pappa, klev upp extra tidigt idag, vet inte varför, men nu är jag klar och ska bara käka frulle och borsta tänderna så är man klar :) Försökte kolla på teen wolf men min data dampade sönder! Idag så är det äntligen fredag :) och då ska jag dra till stan och fixa cigg åt Emma och hänga på stan såklart :) sen vette fan vad jag ska hitta på, kanske skulle åka iväg och dricka nånstans men vet inte om det blir idag eller imorgon. Vi får se hur det blir :) Nu ska jag gå och käka håller på att hungraihjäl ! Pusshej !!!

 

Av dahlström - 29 november 2012 18:57

Hej!

Sitter och  lyssnar på Volbeat, ska snart kolla på ett avsnitt Teen Wolf, Lina har smittat mej med den serien! Idag så har jag varit på skolan, och vi hade lucia träning idag och jag var hes som ett as just då, så kunde knappt sjunga. YEY!! Sen efter skolan så var jag med Lo och Lina, sen så åkte Lina iväg på nått jävla läger och då stannade jag och Lo kvar ett tag hos henne, för att Moa hade några vänner där, plus så försökte Lo locka mitt hår:P Sen så drog vi hem till henne. Imorgon är det lucia träning också, vettefan hur det ska gå dock men hoppas min röst blir bättre, det är synd att det inte är så många som vill vara med på lucian, vi ska lära oss tio låtar. fast kan redan några av dom :) Men nu ska jag kolla på Teen Wolf, så ni får ha det så bra ! pusshej :)

 

Justeja! jag har ju klippt mej, jag klippte mej i onsdags :) klippte av 2 decimeter!! 


Av dahlström - 27 november 2012 08:49

Hejsan! sitter på skolan och har No, ska ha det i två timmar... Lina har försovit sig och vettefan vart Lo är. har matte prov sista timmen, yey! är trött som fan så kommer förmodligen inte att över..................

Av dahlström - 26 november 2012 18:48

Hejsan ! Sitter och lyssnar på musik, idag så har jag varit på skolan och sen var jag med Lo. På skolan så Har jag haft vanliga lektioner, men jag dampade sönder när jag hittade en stor isfläck på skolan, så när vi var på väg från idrotten så ramlade jag och Johanna och Lina på den, typ hundra gånger, sen innan spanskan sprang jag ut i bara raggarsockar och vanliga kläder och dampade för mej sjävl, Lina och Lo och Johanna och  några till stog i fönstret och garvade åt mej. Sen efter skolan följde jag med Lo och vi käkade korv med bröd och potatismos (som hon lagade) Sen gick vi till gym 24 men då skulle jag hem :/ så han inte träna. Men jag ska sova hos henne imorgon för på onsdag är vi lediga och då ska jag klippa mej !    LÄNGTAR !?!!!!!

På fredag är det disco på våran skola... Jätte kul, kommer förmodligen inte att gå. har tyvärr inga planer för torsdag, men jag lär väll vara med kompisar, det ska jag vara i helgen iallafall :)


Vi ritade kossor på No:n den blåa ritade Lo och den röda ritade jag, och jag ritade den på papperet också :)

         

Nu la jag äntligen upp lite bilder, har varit lite slö och har inte tagit några bilder på länge men nu så :)


Av dahlström - 24 november 2012 12:36

Hej! ska snart fixa mej och käka lite frukost, ska åka till Torvalla idag och hälsa på min bror och hans tjej, sen vettefan vad jag ska göra, kanske hem och tjocka ihjäl mej, ska plugga också, ska plugga matte och So. Just nu så sitter jag och lyssnar på musik och funderar på vad jag ska käka för nå frukost. Har inte så mycket mer att berätta så jag lär ju blogga mera senare, hejsvejs !

Av dahlström - 23 november 2012 19:47

Hejsan, sitter och kollar lite på tv, har inte gjort så mycket, åkte hem efter första lektionen, för jag mådde inte så bra, jag kom hem typ tio sen käkade jag lite sen somande jag och sov till fyra. Jag ska inte göra så mycket ikväll, sitta hemma ensam med hunden och dryga. Imorgon så ska jag åka till Torvalla och hälsa på min bror och hans tjej. Igår så sov jag hos Lowe, vi gjorde inte så mycket, låg inne och kollade på tv osså kollade vi på en film Men in black.

Ja jag har inte så mycket mer att berätta.

Av dahlström - 19 november 2012 18:37

Hejsan ! Sitter och kollar på Rio och äter popcorn och dricker juice, idag så har det varit en normal dag, hade idrott första timmen, ganska rolig idrott. Sen så hade vi prov i engelska, det gick väll bra hoppas jag, tydligen så ska några av mammas kompisar komma hit nu, så jag tror jag kmr stanna kvar på mitt rum resten av kvällen. Imorgon är det en vanlig dag också, vet inte direkt vad jag ska göra efter skolan, men jag hittar väll på nått. Jag filmade lite på idrotten som jag kan lägga ut senare, om jag kommer ihåg det. Mamma ska boka en klipp tid åt mej så ska jag få klippa av mej allt slitet hår :D Jag kommer klippa av ungefär 3 decimeter.

     

Av dahlström - 18 november 2012 18:45

Hej! Jag vet att jag inte lagt ut några bilder nu på dom senaste inläggen men jag har tyvärr inga nya bilder eller några bilder som passar ihop med inläggen. hursomhelst idag så har jag inte gjort så mycket, jag har legat i sängen halva dagen och kollat på film sen så gick jag ut och joggade lite. Ska snart gå och duscha tror jag, men först så ska jag städa ihop och packa ner kläder och lägga fram kläder tills imorgon.

Presentation


Hej jag heter Sandra och är 15 år och kommer från Krokom typ, eller jag går i skola där. Jag kommer blogga om lite allt möjligt typ.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra i mina kommande videos?
 Prata om vardag
 random shit
 Kläder och skor
 Hiss och diss
 göra roliga saker
 Challenges
 damp videos
 inga videos alls

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards