Alla inlägg under september 2012

Av dahlström - 30 september 2012 13:20

Hejsan ! Ligger i sängen och kollar på Face Off det är ju inte direkt så super bra, men finns inget annat att kolla på...

igår så var jag på stan med Rebecca och Lina, vi gjorde inte så mkt. Imorgon så är det skola, mamma ville att jag skulle stanna hemma, men det är så drygt o va hemma så jag får pallra mej till skolan. Ska sova hos älsklingen också.

Idag så är det jätte fint väder idag och jag ligger hemma :/

har inte så mycket mer att skriva just nu så jag kan blogga mera senare, så hörs vi pusshej !

Av dahlström - 28 september 2012 19:36

Hejsan ! Hur mår ni ? jag mår bra :) har nyss ätit, vi har käkat pizza. Nu kollar jag på that '70s show

Känns som jag håller på att bli sjuk IGEN. Tror Lina har smittat mej :P

Idag så åkte jag till stan med Loo så gick jag och träffade Lowe, Emil och Rickard och nån till. sen så träffade jag Lina och sen kom Loo och sen gick dom och solade.  Imorrn så ska jag på stan och vara med Rebecca, Lina skulle också åka in till stan så vi lär ju vara med henne också. Sen så ska jag vara med älsklingen osså :')

Imorrn så ska jag köpa hårfärg också :)

jag har tyvärr ingen bild från idag :/ så det får helt enkelt bli ett bildlöst inlägg :/

Av dahlström - 27 september 2012 11:24

Hejsan, sitter på skolan, jag Lina och Loo sitter vid datan, alla  sitter vid varisn data :P 

har bild nu så måste gå, så vi får höras sen pusshej

Av dahlström - 26 september 2012 18:47

Hejsan, sitter och väntar på mamma, hon ska ta med sig mat hem och sen så ska vi färgs håret tror jag :')
Kan inte blogga så mycket för att jag glömde datan på skolan :p smarta jag xD

Av dahlström - 24 september 2012 20:42


 

Av dahlström - 22 september 2012 15:12


 

Presentation


Hej jag heter Sandra och är 15 år och kommer från Krokom typ, eller jag går i skola där. Jag kommer blogga om lite allt möjligt typ.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra i mina kommande videos?
 Prata om vardag
 random shit
 Kläder och skor
 Hiss och diss
 göra roliga saker
 Challenges
 damp videos
 inga videos alls

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards