Alla inlägg under juli 2012

Av dahlström - 31 juli 2012 23:17

Björn Borg - Lloyd Mid Womens shoe hos Mylovebasket Jeffrey Campbell - Lita Shoe hos Mylovebasket Irregular Choice - Irregular Choice: Flick Flack hos Mylovebasket

Belmondo - Belmondo: Zeus UNZP hos Mylovebasket Irregular Choice - Irregular Choice: Abigail's Third Party hos Mylovebasket River Island - River Island Exact Stripe Platform Heels hos Mylovebasket Iron Fist - Iron Fist: Crosswinds hos Mylovebasket Iron Fist - Iron Fist: Crosswinds hos Mylovebasket Iron Fist - Iron Fist: Posey Platform hos Mylovebasket Iron Fist - Filthy Landlubber hos Mylovebasket Jeffrey Campbell - Lita Shoe hos Mylovebasket Jeffrey Campbell - Lita Shoe hos Mylovebasket Jeffrey Campbell - Lita Shoe hos Mylovebasket Miezko - Miezko: Manuela hos Mylovebasket

ååh jag är typ galen när det handlar om skor. Här är det några as snygga skor !

jag typ smälter när jag ser dom här ;D

Av dahlström - 31 juli 2012 23:00

hejsan, sitter och svullar chips o driker burn, var nyss inne hos mamma o prata lite, hn skulle beställa massa smink o så, så passa på och ringa in lite, summan slutade på över 500 kr tror jag, bara till mej :') hon är så snäll, men jag måste jobba i helgen...

men då funderar jag på o jobba 15 timmar så jag får 1000 kr eller om jag ska jobba 5 timmar och få  500 kr

Men det är ju alltid bra med pengar :)

Imorgon så ska jag vara hemma och hjälpa till och typ putsa fönster och ut  gå med lilla vovven.

Idag så när jag kom hem så vare som vanligt jag satt vid tvn och  svullade och så sen så gick jag till datan osv. sen så kommer mamma hem runt sju typ, sen så fikar vi, sen så kommer hon in i mitt rum o ba kom ! jag ba vrf...? hon ba ta på dej en tröja o följ med ut ! jag ba jaha.. så när jag kommer ut så står pappa min brorsa o hans kompis på grusplan med en moppe, gissa inte vad min brorsa hade fixa då jo en moppe  till mej, och jag har aldrig kört förut så satte hans sig o ba sätt dej framför mej. jag ba nee jag kan inte köra, han ba jo jag kan hjälpa dej, så satte jag mej o han ba här är de o de  o de, jag håller i så gasar du bara, så gasa jag så släppte han styret, trodde jag skulle köra i diket men det gck bra, så åkte vi tillbaks till dom så sa han åt mej o gasa, så jag gasade lite o han höll inte i sej så han höll på o ramla av sen så sitter han o skriker och låtsas att han är jätte rädd. Så såg min dag ut efter att jag kommit hem från sötnosen, så nu ska jag fixa moppekortet och sen jävlar kan jag åka vart jag vill !

 

Av dahlström - 31 juli 2012 19:37

  

  

redigerat en bild på lilla mej, blev väll inte så bra, ser inte så super bra ut direkt men. Hehe :P

Ja ni lär ju se vilken som är redigerad o inte :P

Av dahlström - 31 juli 2012 17:43

hejsan, sitter o kollar på tv:)
satt nyss och läste ÖP och drack mjölk :p idag så vaknade jag tre och Lowe vakna tidigare än jag :p
vi gick och la oss typ halv fyra eller nått. snart så ska jag måla om mina naglar och sen så ska jag duscha :)
ikväll så ska jag bara sitta vid datan och svullna chips och dricka Burn :p
igår så låg vi bara i sängen o kollade på film.

Av dahlström - 30 juli 2012 22:20

hejsan, sitter i Lowes säng och kollar på snurre sprätt medans han är i badar:p vi har inte gjort så mycket idag, vart inne o kolla på film och så:) nu senare idag så har det varit jätte fint väder:)
men nu så ska jag fortsätta i garva sönder så hare så gött ;D hejhej!

Av dahlström - 30 juli 2012 12:08

Hejsan, sitter på bussen på väg till stan, ska åka till älsklingen :')

Vi ska nog ligga inne hela dagen och kolla på film, tog med mej datan för att nån dag sen så ladda jag ner massa filmer :P

Typ ikväll så skulle det sluta regna och bli bättre så vi kanske går ut då, vi får se :)

Åkte nyss igenom Dvärsett så det är typ en mil kvar ungefär ;P

det är lite lång drygt och åka buss, speciellt när man bor så öde som jag gör...

Om det blir bättre snart så tror jag att vi ska gå en sväng på stan, för jag ska köpa lite saker, typ ny eyeliner och hårfärg och sånna saker. Hehe


 

Nu må jag sluta skriva för att jag är snart i stan och jag har knappt kvar nå batteri i datan.

Hejdå lär ju  blogga mera sen :)


Av dahlström - 29 juli 2012 21:20

                 

bilder från yran, och från igår och idag :P

Igår så tog vi hand om en stackars liten blöt hund, idag så var min hund skit lat och jätte tjock :P


Av dahlström - 29 juli 2012 17:22

godmorgon, vaknade för en timme  sen typ, det var Rebecca som väckte mej, hon kom in i mitt rum och tyckte att jag skulle kliva upp och att jag hade missat as fint väder, så det var bara o klä på sig och gå ut, så jag käkade frukost ute :P

Efter maten så ska vi åka ner och bada, hoppas bara att det inte är svinkallt !

Igår så gick jag o la mej typ fem så var ju rätt trött idag :P

Imorgon så vettefan vad man ska hitta på, Lina är i Piteå Rebecca ska jobba tror Loo ska jobba också. men detska tydligen regna imorgon så kanske stannar hemma, vi får se :)

men nu ska jag gå ut igen, så ni får ha det så bra alla :) pusshej !

Presentation


Hej jag heter Sandra och är 15 år och kommer från Krokom typ, eller jag går i skola där. Jag kommer blogga om lite allt möjligt typ.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra i mina kommande videos?
 Prata om vardag
 random shit
 Kläder och skor
 Hiss och diss
 göra roliga saker
 Challenges
 damp videos
 inga videos alls

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards